ES

ES

ES

ES

چگونه تبلیغات در استوری اینستاگرام ایجاد کنیم؟


اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد. اگر قصد دارید ترافیک بیشتری از اینستاگرام به سایت خود داشته باشید این مطلب را تا انتها بخوانید. احتمالا یادتان هست در گذشته فقط می‌توانستید لینک سایت، کانال تلگرام و… در قسمت بیو اینستاگرام خود قرار بدهید. اما خوشبختانه اینستاگرام که همیشه با آپدیت‌های به موقع به داد کسب و کارها می‌رسد امکان اضافه کردن لینک را در استوری اینستاگرام رونمایی کرد تا بیش از پیش بتوانیم روی این اپلیکیشین کاربردی حساب کنیم.

استوری اینستاگرام

✔ آیا شما می‌توانید به استوری اینستاگرام خود لینک اضافه کنید؟

خیلی از ویژگی هایی که اینستاگرام فعال میکند ابتدا برای کاربران محدودتری است مثلا اکانت هایی که تیک آبی دارند. اما حالا لینک های قابل کلیک برای تمام حسابهای کاربرانی که بالای 10 هزار فالوئر دارند، فعال است که این خبری برای تمام کسب و کارهایی است که از طریق اینستاگرام می‌خواهند راهی برای تبلیغ و فروش بیشتری پیدا کنند.

برای تبلیغ کنندگان آسان است که با ابزار موجود در اینستاگرام و فیسبوک تبلیغ خود را در بخش استوری اینستاگرام  درست کنند. این ابزار شامل ابزار ساخته تبلیغ، پاور ادیتور و ای پی آی هست.

مشخصات طراحی :

بیائید ابتدا در مورد نیازمندیهای طراحی یک تبلیغ در استوری اینستاگرام صحبت کنیم.

نیازمندیهای طراحی یک تبلیغ در استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام✔ نسبت عکس که به صورت عمودی باید باشد ۹:۱۶ است

  • کیفیت عکس یا فیلم 
    • حداقل ۶۰۰ *۱۰۶۷ px
    • پیشنهاد ما ۱۰۸۰*۱۹۲۰ px
  • طول زمان ویدئو
    • حداقل ندارد
    • حداکثر ۱۵ ثانیه
  • محتوای عکس
    • بصورت دیفالت ۳ ثانیه پخش میشود
  • نوع فایل
    • ویدئو : mp4 یا mov
    • عکس: jpg یا png
  • بیشترین سایز فایل
    • ویدئو : ۴GB
    • عکس: ۳۰MB
  • فرمتهای قابل استفاده
    • ویدئو۲۶۴, VP8:
    • صوتی: AAC , Vorbisx

بهترین اهداف قابل انتخاب: حداکثر بازدید، تماشای ویدئو،کلیک به سایت،منجر به فروش و اینستال اپلیکیشن

استوری اینستاگرام

✔ بهترین call to actionها برای گرفتن کلیک بیشتر در استوری :

  • Apply Now, Book Now, Buy Now, Buy Tickets, Contact Us, Download, Learn More, Shop Now, Sign Up, Watch More

✔ نکاتی‌ برای نوآوری و بالا بردن اثر تبلیغ در استوری اینستاگرام

  • ۲۵% ویدئو‌ها در استوریها بومرنگ هستند، از بومرنگ برای تولید محتوای تصویری خود استفاده کنید.
  • از تکنیک‌های خلاقانه مختلف مانند هایپر لپس، استاپ‌ موشن، کلیکدهی قابل استفاده، افکتهای تصویری مختلف، لایه فتوشاپی و گیفتها برای زنده کردن استوری خود استفاده کنید.
  • از موزیک و صدا برای به هیجان وردنه مخاطبان خود استفاده کنید، ۶۰% استوریها در دنیا با صدا تماشا میشوند.
  • هیچ نوشته‌ای در سمت چپ بالای صفحه قرار ندهید، این مکان برای بازو بسته کردن استوری می‌باشد و زمان باقیمانده از استوری را نشان میدهد. همیشه قبل از پخش تبلیغ خود آن را در قسمت ساخته تبلیغ یا پاور ادیتور مشاهده کنید.

✔ وی دیجیتال مارکتینگ مجری تبلیغات اینستاگرام و گوگل در ایران

شرکت‌ وی دیجیتال مارکتینگ با حضور فعال خود در زمینه‌های تبلیغات در گوگل، تبلیغات در اینستاگرام و… توانسته به کسب و کارهای زیادی کمک کند تا بتوانند با هزینه‌ای مناسب بهترین نتیجه را بگیرند. حتما میدانید تبلیغات در اینستاگرام و گوگل برای ایرانیان محدودیت‌هایی دارد که ما با دور زدن این محدودیت‌ به شما کمک میکنیم تا بهترین استفاده را از این ابزارهای کاربردی و خارق العاده بکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.